Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2009 15:54 - Почернената Елена Джелебова
Автор: diletant Категория: Забавление   
Прочетен: 1204 Коментари: 0 Гласове:
0



Символиката съвсем загрубя. По-добре си бяхме с кенефите. Поне ни имаше

Почерниха ме. Не знам защо. Все още съм жива. И дори жизнеспособна. Но не знам докога. Онези, агентите и ченгетата, ме почерниха. От срам, че са такива ченгета. И че всичко на кенеф обърнаха. Скриха творбата ми, скриха и всички нас зад черния декор. Там умирайте, на дъното. Какво друго ви остава? Протестирайте, пищете, ридайте, така поне никой няма да ви види. Вечна й памет на България. Сложиха й покривалото. А аз може да съм Джелебова, но ги разбирам тези работи. Все пак не съм Джамбазка или Джелатска. Не съм дори Коджаюскеселиева. Аз съм една обикновена приятелка на пан Черни. Но дори той не ми помогна. Сложиха ми черното платнище и до юни все така ще си стоя. Картата на моята родина вече не е част от Европата. Европата е много разтревожена, сън не я хваща. Европата е страшно равнодушна и фригидна стара мома, на която хич не й дреме, че вече не сме част от нея. До юни ще е все така. Може след изборите и да ми махнат платнището. А може и цялата ми родина да махнат от картата на ЕС. Какъв кеф ще бъде за някои. Ще махнат черното платнище, но тогава вече никой няма да помни кои парици през коя канализация са минали – червената или синята. Лампичките ще бъдат изгаснали. На мода ще са следващите плъхове.


Целия текст можете да прочетете в
http://kulturni-novini.info/news.php?page=news_show&nid=7171&sid=32



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diletant
Категория: Забавление
Прочетен: 932439
Постинги: 37
Коментари: 1012
Гласове: 4385
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930